czwartek, 22 marca 2012

Para

 
 

Wyzwanie # 27 ze zdjęciem w Scrapki.pl kusiło mnie mocno, bo zdjęcie, a raczej pocztówka wisiała sobie długo na lodówce. Para miejsca nie zmieni będzie dalej w kuchni wisiała bo to miejsce gdzie często jestem i lubię na nią czyli parę patrzeć. (Tak będziemy wyglądać i spędzać czas z mężu jak będziemy mięć 150 lat : ) )

Wyzwanie miało swoje wytyczne i zastosowałam się, a jakże. Po pierwsze  trzeba użyć zdjęcie dowolne...rodzinne, z gazety, stare pocztówkowe czy kartonikowe jak piszą dziewczyny na blogu.
No to jest pocztówka co to ją zakupiłam w pradziejach czyli w roku 2004.
Po drugie trzeba było użyć mediów przynajmniej dwóch no to są  Crackle Accents, tusz i puder do embossingu i farba akrylowa biała.
 *Białą akrylówką pomalowałam suchym pędzlem tło które zrobiłam z kawałków stron książek i papieru do scrapów.
* Crackle Accents pomalowałam ramkę wyciętą z szarego papieru i pomalowaną białą akrylówką.
*Tusz i puder do embossingu to te bordowe wzorki.
Wszystko to widać na drugiej fotce :)
Dotrwaliście do końca no to super :)
A ja idę do kuchni bo chlebek owsiany upiekłam z przepisu zmieszczonego w nowym numerze Lawendowego domu. Nie wytrzymam do jutra tak pachnie : )

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe są te Twoje prace,zawsze je podziwiam.
    Dużo jest pracy,ale warto,bo efekty znakomite!
    Pozdrawiam i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu mam nadzieję ,że już wkrótce przy kawie powycinamy razem :)

      Usuń
  2. Praca dopieszczona, a jak cieszy oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne użycie mediów... przepiękna praca!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zaopatrzyć swój warsztat jeszcze w kilka mediów :)
      Bo chlapanie i pryskanie bardzo mnie odpręża :)

      Usuń
  4. Pięknie!!!!
    Poprzednie prace też mi sie bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami po prostu brakuje mi słów, kiedy oglądam Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fakturki i kolory - a fota boska !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fota rzeczywiście ekstra i nie mogę trafić jej w sieci chętnie poznałbym inne fotki tego autora :)
    Dziękuję za wizytę

    OdpowiedzUsuń