środa, 4 lipca 2012

Szufladowe wyzwania

Oj dzieje się,dzieje. Dwa nowe wyzwania w Szufladzie pierwsze Polne kwiaty przygotowane przez Modrak.  Jak tylko wpadły mi w ręce serwetki z makami to wiedziałam,że będą z nich bransoletki. Cudnie prezentują się z biała bluzką.
 Makowa kartka na osiemnaste urodziny inspirowana serwetką.
To prace na wyzwanie Modrak.

 Teraz kolej na lipcowe wydanie Otwórz Szufladę. Sznurki ostatnio opanowały mój umysł. Plotę i plotę makramowe bransoletki i to właśnie one sprawiły, że zaproponowałam Wam zabawę ze sznurkami. Weźcie jakie tylko chcecie sznurki - bawełniane, lniane, do wieszania bielizny, a może sutaszowe i zróbcie coś dla siebie. Broszkę ,torbę, naszyjnik zróbcie sobie prezent. Co jest nagrodą w tym wyzwaniu jedna z prezentowanych na zdjęciu broszek do wyboru i niespodzianka przydasiowa. :) Zapraszam do zabawy


2 komentarze:

  1. Twoje prace jak zwykle piękne i te maki...
    Sznurków w domu mam krocie, więc może tym razem uda mi się wziąć udział w szufladowym wyzwaniu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki kocham pod każdą postacią, na bransoletkach wyszły niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń