poniedziałek, 3 października 2016

Skrzynki decoupage

Powróciłam do blogowania dekoracjami  i kontynuuje ten temat. W sierpniu zrobiłam skrzynki na kwiaty. No cóż skrzynki zrobił mój mąż, ja je pomalowałam, okleiłam i polakierowałam. Do ozdobienia tej wykorzystałąm papier ryżowy, metalowe narożniki.




Tu znane Wam serwetki i metalowe narożniki. Tabliczkę na środku skrzynki wycięłam z kartonu i tak jak skrzynkę pomalowałam farbą akrylową, a potam przykleiłam klejem uhu i okleiłam serwetką. Na koniec lakierowanie, szlifowanie, lakierowanie :)



Tę skzynkę okleiłam również serwetką, schemat działania ten sam co w  poprzednich. I jeszcze jedno uchwyty z których jestem bardzo dumna czyli sznur lniany własnoręcznie ukręcony  u zaprzyjażnionego powroźnika. Ze sznura zrobiłam naszyjnik ale o tym w następnym poście.










2 komentarze: